ایکس‌باکس سرفیس، تبلت ۷ اینچی مخصوص بازی مایکروسافت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 17 آبان 1391
بازدید : 420
نویسنده : Arash

ایکس باکس سرفیس
اطلاعات مربوط به پروژه محرمانه مایکروسافت به بیرون درز کرد، چند منبع مطمئن از تلاش غول نرم‌افزاری ردموند مبنی بر ساخت تبلت ۷ اینچی مخصوص بازی خبر داده‌اند، براساس این گزارشات مایکروسافت در تلاش است تا یک تبلت ۷ اینچی با نام Xbox Surface را پس از سرفیس RT و سرفیس Pro وارد بازار کند.
 

به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ درست در روزی که بررسی تبلت ۷ اینچی نکسوس گوگل را در زومیت منتشر کردیم، اطلاعات محرمانه مربوط به تبلت ۷ اینچی مایکروسافت به بیرون درز کرد! این تبلت که ایکس‌باکس سرفیس نام‌گذاری شده است مجهز به پردازنده سفارشی شده ARM با پهنای باند بالای حافظه رم است که برای پردازش سنگین بازی‌ها بهینه شده است. مشخصات سخت‌افزاری این تبلت احتمالا تا زمان عرضه، دستخوش تغییراتی خواهد شد، اما براساس اطلاعات بدست آمده، سیستم-روی-یک-چیپ (SoC) بکار رفته در تبلت ایکس‌باکس سرفیس ساخت اینتل است، تراشه‌ای که هنوز اینتل هیچ صحبتی از آن میان نیاورده و قرار است در آینده وارد بازار شود.

تبلت ایکس‌باکس سرفیس با نسخه محدود و سفارشی شده ویندوز ۸ همراه خواهد بود که مایکروسافت برروی هسته اصلی سیستم‌عامل تغییراتی اعمال نموده است. این تبلت قادر به انجام برخی از امور قابل انجام با تبلت سرفیس RT است اما تمرکز اصلی آن برروی بازی خواهد بود.

سخت‌افزار مرموز، تولیدکننده مرموز

مایکروسافت در حال توسعه و طراحی سخت‌افزار تازه‌ای است که برای ساخت آن از تولیدکنندگان فعلی کنسول بازی ایکس‌باکس استفاده نکرده است. شنیده‌ها حاکی از آن هستند که تبلت ایکس‌باکس سرفیس در همان کارخانه‌ای تولیدی ایکس‌باکس ۷۲۰ تولید خواهد شد.

اما براساس این گزارش بخشی از تبلت ۷ اینچی مایکروسافت در خود این کمپانی طراحی و توسعه داده شده است. پیش از این نیز اطلاعات جامعی از طراحی کنسول ایکس باکس ۷۲۰ به بیرون درز کرده بود.

از آنجایی که مایکروسافت در زمینه بازی و کنسول‌های بازی، تجربه موفق چندین ساله دارد و احتمالا برای تامین محتوای مورد نیاز تبلت مخصوص بازی خود نیز با مشکل روبرو نخواهد شد، بدون شک با ورود تبلت ۷ اینچی این شرکت شاهد تحولات جذابی در بازار سرگرمی خواهیم بود.

مایکروسافت در رابطه با این خبر اعلام کرده که در رابطه با شایعات نظری نمی‌دهد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: ایکس‌باکس , سرفیس , تبلت ۷ , بازی , مایکروسافت ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های ساده و بی ریای زوج شمالی و آدرس paradise2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com